5 octubre 2018

Carme Sánchez o «El sexe que volem les dones»

Psicòloga Clínica i Màster en Sexologia i Psicoteràpia integradora. Cofundadora de l’Institut de Sexologia de Barcelona on des del 1996 atén a persones amb disfuncions sexuals i a parelles amb dificultats relacionals. Co-coordinadora des del 2006 del Màster de Sexologia Clínica i Salut Sexual de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona. Col·laboradora habitual en diferents mitjans de comunicació i en estudis d’investigació relacionats amb la sexualitat i l’afectivitat.

Sexòloga i fa més de vint anys que atén pacients a la seva consulta. La majoria són dones amb una experiència comuna: no aconsegueixen gaudir del sexe. A El sexe que volem les donesl’autora recull casos reals i desenvolupa un concepte clau: el sexe és un joc, el joc dels adults. Aquest llibre t’ajudarà a replantejar la teva visió de la sexualitat, a treure-hi ansietat i a saber què vols i com ho vols. Sintonitzar amb el teu cos i coneixe’l per gaudir-ne —ja sigui a soles o en companyia, tinguis l’edat que tinguis i sigui quina sigui la teva orientació sexual— és la premissa bàsica.

«Serà un llibre de capçalera per a dones de qualsevol edat. Els dubtes, les inquietuds, les incerteses i les inseguretats hi troben resposta. Una obra que fa més lliures i sàvies les dones que el llegeixen.» —Maria de la Pau Janer

«Carme Sánchez enterra un pensament recurrent: que sobre sexe no ens queda res per aprendre. Mentida!» —Anna Alós

«A banda de consells de salut, el llibre ens recorda que el sexe és un joc i que les dones, malgrat les triples jornades, tenim el dret d’alliberar-nos i gaudir del nostre temps i del nostre cos. Sense culpes i sense presses.» —Marta Naval

Lugar: Aula dels Escriptors de la ACEC - Canuda, 6 - 5ª - Ateneu Barcelonès - Barcelona